Ontdek PLUS

John Vlottes

Kent 0 personen

Burg. staat -
Woont in -

    Bekijk het volledige profiel van John Vlottes en al je andere schoolgenoten!

    In SchoolBANK kun je GRATIS je scholen terugvinden en weer in contact komen met je docenten en schoolgenoten. Registreer je en begin meteen!

    John Vlottes heeft 6 klassenfoto's en kent 0 schoolgenoten. Benieuwd of jij iemand herkent?

    Meld je snel aan en vind jouw oud-schoolgenoten en klassenfoto's terug!

    Aanmelden

    Ik vond dit een hele mooie schooltijd.

    Ik vond dit een hele mooie schooltijd. Samen met Ben v.d. Put kregen we mooie opdrachten die lagen in alle hoeken van het schoolgebouw. Van het leggen van extra elektrsiche aansluitpunten tot het plaatsen van de zendantenne op het dak. Dhr. van Geelen met zijn zenders en andere experimenten. De opgeblazen elko's of die je opgeladen toegeworpen kreeg. Het etsen van printjes in de kelder. Prive werd er meer geetst dan voor de opdrachten van school. De eerste Apple computer met wel 4K geheugen. Hoe kreeg je hem vol??!! Dhr. van Hunnik, schreef altijd het hele bord vol. Totdat hij er zelf niet meer uit kwam en dat vond hij nog leuk ook. Wij snapten er met z'n allen niets meer van. Dhr. Spijkers en de Duitse les. Het was altijd muisstil in de klas en alles moest potdicht. Zei je daar iets van dat het zo benauwd was, was zijn reactie: "moest je beter je voeten wassen en tanden poetsen". Ja, jongetjes. Help die knurft is even. Hij heeft zijn les niet geleerd. Ik geef hem een 1, dan ben ik nog royaal". Dhr. Bruggeman met zijn elektromotoren de paralelle ankertakken en flux phi. Daar zijn heel wat handgeschreven verslagen terrecht gekomen. Engels en Nederlands van Dhr. Leutholff met dubbel ff. Had het altijd over de PvdA (zijn partij) en de schitterende eindeloze discussies in de klas. Want wij waren natuurlijk voor vrijheid en democratie van Hansje. Gymnastiek met onze Harry. Tijdens een potje hockey vloog de puk meer door de lucht als over de vloer. Tijdens het laatste jaar is geloof ik zijn fiets nog in de vlaggemast terrecht gekomen. De grote Groot (wiskunde) en de kleine Groot. DHr. H.I.M. de Haas, wiskunde. Begon steevast met een shaggie.

    MTS/HTS Autotechniek, 1976

    Elke maandag de opening in de aula.

    Elke maandag de opening in de aula. Je melden bij Dhr. Koopmans of Dhr. Koelewijn als je uit de klas was geknikkerd. Kon je rotklusjes gaan doen, in je vrije tijd. Tekenleraar Dhr. de Jong, Dhr. v/d Horst. Wiskunde bij Dhr. v.d Vegt. Nederlands bij Dhr. Iedema, Rekenen, meetkunde en algebra bij Dhr. de Hoop en Dhr. Ronner. Biologie bij Dhr. Lensink. Handenarbeid bij Dhr. v. Dieren. Afknijpen en zweten tijdens de gymles van Dhr. v. Riessen. We droegen allemaal lang haar, want dan hoorde je erbij. Rotzooien bij de huishoudschool en via de omroepinstallatie aanhoren wie op het matje kon komen. En zoveel meer.

    Christelijke Technische School, 1972

    Kerstfeest in gymzaal, met de zinken emmer die gevuld was met water voor het geval de kaarsjes te ver opbrandde.

    Kerstfeest in gymzaal, met de zinken emmer die gevuld was met water voor het geval de kaarsjes te ver opbrandde. Sporten op het grasveld van de Apeldoornse brandweer. Voetballen met als goals de ventilatieputjes. De autentieke schoolbel aan de muur, De slangen op sterk water in de klas. Het aquarium in de klas met de goudvissen. De vitrine met opgeztte dieren in de gang. Daar heb ik nog een fot van klas 6. De lindeboom midden op het plein, waar je vrijheid moest afkopen bij tikkertje o.i.d. Ik heb nog een foto van klas 5 en 6 bij deze boom. Het leren van het versje en elke maandag opzeggen voorin de klas. De klok in de gang waar je onder moest staan voor straf en waar je pas weg mocht nadat je voor iedereen te kijk was gezet. 1e klas, Juffrouw Karres. 2e klas (ged.) Juffrouw Broers. Zij is later verhuisd naar Delft. (2e en 3e klas), Juffrouw Karreman. 4e klas, Meester Nieuwveld. Kwam altijd op de brommer met zo'n leren helmpje op. 5e en 6e klas, Meester Almekinders. Kwam meestal op de Solex en kon altijd de schoolbel op het plein met een vast ritme laten luiden.

    2e Chr Lagere School, 1966