Bekijk het volledige profiel van Inge van de Vorst en al je andere schoolgenoten!
In SchoolBANK kun je GRATIS je scholen terugvinden en weer in contact komen met je docenten en schoolgenoten. Registreer je en begin meteen!
Inge van de Vorst heeft 0 klassenfoto's en kent 0 schoolgenoten. Benieuwd of jij iemand herkent?
Meld je snel aan en vind jouw oud-schoolgenoten en klassenfoto's terug!
AanmeldenToegepaste taalwetenschappen.
Toegepaste taalwetenschappen. Vooral de lessen Gebarentaal staan in mijn geheugen gegrift: kennismaking met le monde des sourds. Indrukwekkend (een dove komiek, ooit gezien?)! Verder: hard gewerkt om alle lessen van Prof. Frederic Francois überhaupt te kunnen ontcijferen na ze te hebben opgenomen. En vooral: veel genoten van de verrassingen die me iedere dag 'overkwamen' in deze zinderende stad. Met Clothilde en Josh op avontuur.
Sorbonne, 1992
Heerlijke stad: altijd leven in de brouwerij.
Heerlijke stad: altijd leven in de brouwerij. 'Die Hollandse' en dat beviel me wel. Veel gediscussieerd over het leven enzoenzo. Op kot in de Giraudstraat; Katelijne en consorten. Ben... Inhoudelijk: goh, wat ben ik alweer veel vergeten. Behalve de proeven bij psychologie, een verstuikte enkel toen ik uit het raam was gesprongen na te zijn opgesloten op de campus door de schoonmaakploeg tijdens een mondeling examen, en natuurlijk mijn topervaring tijdens de verdediging van mijn scriptie (over 'telefoonseks'). Veel films gezien dankzij mijn bijbaantje bij de bios. Te gekke tijd.
KATHOLIEKE UNIVERSITEIT LEUVEN, 1988
Beginperiode: help? Hoe blijf ik voor op de studenten? Hoe werkt dat, lesgeven? Nakijken en lessen voorbereiden tot in de kleine uurtjes.
Beginperiode: help? Hoe blijf ik voor op de studenten? Hoe werkt dat, lesgeven? Nakijken en lessen voorbereiden tot in de kleine uurtjes. Later meer vanuit mijn 'weten' (wat ook kon doorslaan in gezweef). Eerste mentorklas: whaah, wat is er veel onder het oppervlak! Uren geboomd met Martin en andere autonome denkers. Mooi werk! Te gekke mensen, die p&a'ers. Nu vooral actief op het gebied van coaching (intern en extern) en het trainen van studenten en docenten op dit gebied.
Fontys Personeel en Arbeid, 1993